Pati dzīve man iedeva izaicinājumu kāpnes. Man bija divi varianti: pateikt “nē” un palikt uz vietas savā komforta zonā, vai arī ļauties izaicinājumiem. Es izvēlējos otro variantu.
Jau kādu laiku esmu pati sev priekšniece, un pati nosaku sev darba ritmu (varbūt tāpēc tas ir tik aizņemts). Tā kā paralēli UI/UX dizainam esmu arī grafikas dizainere un māksliniece, manas darba dienas var izvērsties dažādi: sākot ar prototipu izstrādāšanu rīta pusē un tarakānu zīmēšanu vakara pusē, protams, neaizmirstot par pastāvīgu komunikāciju ar klientiem un sadarbības partneriem kā projektu vadītājai.
Manuprāt, svarīgākais ir saglabāt apņemšanos un motivāciju iemācīties jaunas prasmes un pielāgoties strauji mainīgajai IT nozarei, jo šī ir tā sfērā, kurā vienmēr būs jāmācās.
Dalībnieki iemācīsies izstrādāt uz lietotāju centrētu dizainu, iekļaujot lietotāja pieredzi, pētījumus un testēšanu dizaina procesā, kā arī tas palīdzēs radīt produktus un pakalpojumus, kas atbilstu lietotāju vajadzībām. Viens ir saprast, ko Tu radi, bet visam cits – kāpēc, līdz ar to, manuprāt, katram pieņemtajam lēmumam ir jābūt argumentētam. UI/UX dizains nav māksla, kas rada jautājumu, bet gan risinājums konkrētai problēmai.
Palīdzēt cilvēkiem vieglāk saprast lielo informācijas daudzumu un redzēt, kā viņi “aug” savos projektos un pašu izaicinājumos, jo kādreiz arī es biju viņu vietā, un, savā ziņā, arī tagad esmu, jo ļoti daudz var iemācīties arī no saviem audzēkņiem.